Posted by : Aysel Bayraktar 25 Nisan 2011 Pazartesi

Çok koşturduk çok yorulduk bu hafta sonu .

Erkenden kalktık, bizim için Tuğbay Bey'in (Centry 21) telefonu ile güne başlamak bir hafta sonu geleneği haline geldi,tabi birde önerdiği evleri gezmek.

Yine sıfıra sıfır elde var sıfır ...

Daha sonra Doruk'la beraber Citibank Caddebostan şubesi 23 Nisan kutlamasına katıldık.
Benim oğlum küçük bir köpekcik oldu yine..




Sonrasında akşam Levent'in düğünü için hazırlıklar başladı.Sonunda Levent i de evliler kervanına kattık..



Düğün sonrası biz hızımızı alamadık ,Volkan'la gecelere aktık ...45'lik de mojitom ve ben bahtiyardık..

Tabi ki biz gençlerin pili bitermi? Ardından Ortaköy'de çorbamızı içtik .

Kırçiçeğini tekrar söylemek istiyorum ,ki yazarken bile ağzım sulanıyor ,muhteşem işkembe çorbası var.
Ben normalde içmeyen bir insan olarak üç kaseden aşağı içmeden kalktığımı hatırlamıyorum dün ilk defa bir kase ile yetindim .
Sanırım bizim gittiğimiz saatler artık  kahvaltı saatine yakın olduğu içindi.


Çorba sonrası?? derseniz,eh bizde genciz dedik de bir yere kadar ,sonrası sözü Sezen Aksu'ya veriyoruz..



Homini de gırtlak, pufidi kandil, tumba yatak

Homini de gırtlak, pufidi kandil
Tumbaaaa yataaaak
Yatak!




LinkWithin

Göz atılabilir

LinkWithin

Göz atılabilir

Popular Post

Blogger templates

Labels

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Powered by Blogger.

Follow by Email

İzleyiciler

Labels

Categories

Yazılarım

http://gezenti-gezenti.blogspot.com/2010/10/prag.html

- Copyright © Gezenti -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -